Tavalodet mobarak maman! ♥

Rubriken betyder "Grattis på födelsedagen, mamma" på farsi :) Hon fyller ju år idag och av mig fick hon tre par örhängen och ett halsband...pappa bjöd henne på kent konsert förra månaden och hon fick lite kläder av honom också. Fast han är i Iran nu och jag är så himla avundsjuk! :(

Idag har dagen spenderats med mor på stan. Mysigt värre ;) Jag har fått nya skor faktiskt, något som jag verkligen behövde..vi skulle ha köpt en ny vårjacka också eftersom att min gamla är förliten men vi hittade ingen som föll mig i smaken haha. Så det blir att leta vidare på tisdag då vi ska in till stan igen :)

Just nu så sover både sis och mor så jag tänkte få lite saker gjorda..typ skriva lite på svenskan så slipper man göra det sen!





Jag och mamma för mer än ett år sen!

Kommentarer
Postat av: alice

åh va vackra ni är ! :) <3

2010-04-02 @ 19:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0