Mys - det ultimata bloggordet

Godmorgon♥

Jag bara måste säga att det är så sjukt härligt väder!! Tänk för bara några veckor sedan var det typ istid och nu är det äntligen våååår :D

Idag ska jag träffa tekoppen och korven, så jag ska ta med pizzan såklart. Juste, ni visste inte att jag brukar kalla Quattro för pizzan. Haha, bara för att det finns en pizza som heter Quattro Stagioni (?) :P
I alla fall blir det tjejsnack i solen och lite motion (vilket jag kan behöva med tanke på den stora mängd godis jag åt igår). Mys :)

Jag har också piano idag, jag tycker verkligen om mina lektioner..jag brukar få bestämma väldigt mycket själv vad jag vill spela och nuförtiden vill min lärare att jag ska spela och sjunga (jag älskar ju att sjunga) eftersom att han tydligen har "upptäckt" min "vackra" sångröst. Han skriver egna låtar så han vill att vi ska lägga till text till en av hans låtar och sen ska jag uppträda och vi ska tjäna pengar XD Not gonna happen...

Förresten, The ugly truth var en skitrolig film! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0