Lite småprat

Hej alla blivande morgontrötta människor! ♥

Jag har nu (förutom att ha tränat, duschat och ätit mat) fixat alice's blogg; www.aliceeandreasson.blogg.se. Eller egentligen lånade jag grunddesignen från en annan blogg (jag är en väldigt lat person). Men header, bakgrund och lite småsaker på storlekar har jag fixat. Jag ska lägga till en liten text sen under hennes profilbild, men jag orkar inte just nu :p
Vilket påminner mig om att det är dags att byta profilbild! Ny blogglovin ikon ska det bli såklart. Men det får vänta tills jag har tid och lust.

Denna kväll har jag varit på helt okej humör förutom att jag fått ett oväntat sug efter coca cola...? Haha.
Jag ska nog ta ett gott saftigt äpple istället så kanske jag slutar tänka på onyttigheter...fast det skulle jag nog inte vara så säker på.

Men nu måste jag faktiskt skynda mig efter det där äpplet eftersom att colasidan av mig håller på att ta över! :o


Ganska gammal bild på mig&alice, men hon är ju lika vacker ändå! ♥

Kommentarer
Postat av: alice

haha gangsters på hög nivå! Det var trevligt att få vara din flickvän en dag! pusspuss <3

2010-04-24 @ 10:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0