Jag predikade om varför rökning är dåligt för en viss person

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.



Nu har jag varit hos nåra vänner, hade kul faktiskt. Garva skitmkt åt tvserien arn iaf :p
Plus att det var grymt god mat+efterrätt! :d You know me; sugaaaar!

Imorgon blire stockholm, ska bli kul! Måste hitta en vårjacka, och stockholm har ju mycket större utbud än uppsala så det är ju skönt att ha mycket att välja mellan. Sen ska jag leta balklänning också..det börjar ju närma sig nu. Eller det är den 27 (?) maj. Men det är bäst att vara ute i god tid så man inte får panik i sista sekunden ;-)

På onsdag ska jag träffa kära tilde ♥ Det kommer att bli mycket skratt, det kan jag lova! På torsdag så ska jag kanske träffa michelle, men det är inget bestämt så det är bara att smsa om nån vill träffas (comviq).
Fredag ska jag antagligen till strängnäs, the mysstad :)

Lördag kommer far hem från Iran så det ska bli kul att träffa honom igen. På söndag kommer jag antagligen plugga stenhårt för nationella i matte (not). Så mycket jag kan. Eller orkar.
Nej nu ska jag lägga mig, jag ska ju upp redan klockan nio! :o Godnatt fina läsare ♥




:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0