Jag kanske förlorar trots allt..?

HEJ! Nejdå. Hej.

Har hämtat pappa...fick lite kläder från vår syssling, men dem passade tyvärr inte särskilt bra :/ Bara två plagg som jag kunde ha. Fast mor hade en söt vit tunikagrej som hon inte kunde ha som jag fick ;)

Har mest pluggat matte metsadels av tiden idag...tagit ut Quattro. Har inte gjort så mkt idag. Ikväll är vi bortbjudna men jag vägrar följa med. Orkar inte och har ingen som helst lust alls! Tänker vara hemma och försöka bli klar med svenskan och fortsätta med matten och ta det lugnt :) Mysigt värre? Inte direkt.

Puss på rumpan ♥

Kommentarer
Postat av: JessiCa

Mjoo precis, det är samma här, alltid vissa personer som är med i drömmen, oftast folk jag inte har ett skit att göra med,.. Jag blir helt snurrig och måste intala mig själv att det bara var en dröm varje gång jag vaknar haha! :P

2010-04-10 @ 22:57:33
URL: http://stroonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0