Jag bara är.

Heeej :))

Hoppas ni haft en bra dag so far och haft det bra igår också ♥ Eller ni kanske sörjde om ni är kristna..? Jag håller inte riktigt koll på sånt där hah (no offence) :P Om ni undrar så är jag inte kristen, jude, muslim (vilket jag borde vara egentligen eftersom att typ hela min familj är från Iran), buddist, atheist eller något annar. Jag bara är. Punkt slut.

Jag har i alla fall inlett denna dag med att köpa nästan ett kilo godis på chocolat (det där stället i boländerna). Det är ganska dyrt där, men mor sa att om man ska äta skräp kan man iaf äta färskt och rent skräp. Vilket är något som inte typ ica har. Jag har ju iofs inga problem me icas godis men aja...

Vi har också hyrt filmen "The ugly truth", ska bli kul att se den ;)



Gerald Butler är verkligen en skitbra skådis måste jag säga! Det är ju han som spelar fantomen i Fantomen på Operan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0