Jag är lycklig och det kan ingen ta ifrån mig.

Heej :)


Nu är jag på väldigt bra humör för jag har pratat med Ryan i telefon i nästan två timmar ♥ Det var verkligen jättemysigt ♥ Han är så sjukt omtänksam, snäll och osjälvisk. Verkligen ärlig. Man märker verkligen på honom att han menar det när han säger "jag älskar dig" eller "jag saknar dig" (på engelska dårå ..duh).  Vid ett tillfälle så helt plötsligt så ropar han tills sin mamma "Mom, can I go to Sweden this summer? Please?" Helt random. Supergulligt tycker jag :)

Okej nu låter det verkligen helt fel, det låter som om jag är kär i honom men det är jag verkligen inte! Bara tanken är konstig. Jag älskar honom verkligen jättejättejättemycket, men bara som en bror. Världens bästa bror♥

Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, är så grymt trött! Jag vaknade ju klockan nio imorse och jag var redan trött vid klockan sex, så ni kan ju tänka er hur jag känner mig nu. I slutet av samtalet med Ryan så halvmumlade jag, haha. Jag typ sluddrade... fast han var också jättetrött för han hade gått upp jättetidigt och simmat så han typ sluddrade lika mycket som jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0