It's all or nothing.

Hej. Jag har tränat och dushat och pluggat matte och köpt ett par treggins på cubus och tråkat och skrattat och en massa annat som man inte tänker på att man gör. Man tänker inte på att man andas..eller att hjärtat slår eller att när man ser vissa personer blir man extra glad och på bra humör. Att man går och står och pratar. Man bara gör, gör, gör dag in och dag ut. Det är lite tragiskt på något sätt eller hur? Man kan aldrig stoppa upp allting.

Fast vem vill egentligen det? Man vill ju ha livets rytm pulserande i kroppen, man vill känna tröttheten efter att ha gått upp i en massa trappor (vill och vill, men hellre det än att allt stannar upp), man vill att känslorna ska åka berg och dalbana. Ena sekunden glad, nästa arg, deprimerad eller ledsen. Det är jobbigt, men det hör till. Och därför vill jag ha allt det där jobbiga. Jag vill känna livet och leva det även dem delarna som uppriktigt sagt suger. Plugga, sorg, sårade känslor, raseri...ja till och med olycklig kärlek. För hellre tar jag allt det där än ingenting.

Over and out. (förresten, borde man inte säga under and in, i början av inlägget..?)


Apropå ingenting så längtar jag till Kreta så sjukt mycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0