Hah!

Alltså min pappa är för rolig alltså :p
Okej kanske bara jag som tkr det menmen.

Igår höll vi på att prata om alkohol och sådär och jag dricker ju inte det jag behöver inte det och det är bevisat att folk som dricker alkohol nu ser äldre ut när de blir medelålders än de som inte gjorde det när de var unga. Till exempel grått hår tidigare och mer rynkor och mer sliten helt enkelt. Anyway!

Yasmin: Ja, jag vill ju inte dricka, jag behöver inte det jag kan ha kul ändå.

Mor: Det är bra gumman, du kommer bara få problem sen.

Far: Men jag vill att du ska dricka!

Yasmin: Ursäkta?! Vad säger du??

Far: Ja alltså...jag menade inte nu. Alltså när du blir myndig. Bli inte nykterist.

Yasmin: Ja, men det tänker jag inte heller bli, men borde du inte säga "bli nykterist"?

Far: Varför det? Det är kul att dricka. Visst, man behöver inte överdriva. Men när du blir myndig är det klart att du ska dricka!

Hahaha. Okej, bara jag som fattar det roliga eller? Lämna en kommentar om ni tyckte det var det minsta kul. Annars kan ni ju låta mig leva i lycklig idioti; omedveten om min dåliga humor *host host* :p

Kommentarer
Postat av: hana

sv: okej jag förstår 0 hahah

men om du addar min msn, så ger jag mitt lösen, kan du fixa isf? skulle vara jättesnällt! :D

2010-04-26 @ 18:09:31
URL: http://hhss.blogg.se/
Postat av: hana

hittat nu, tack för hjälpen! :)

2010-04-26 @ 18:25:09
URL: http://hhss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0