Fahrenheit 451 kan ta sig

Jag har ganska tråkigt just nu så jag tänkte satsa på att non-stop uppdatera bloggen ;) Det gillar ni va?

Ja, jag väntar faktiskt på att ryan ska logga in men han tar ett tag på sig att göra i ordning den lilla svikaren -.- Nerå, jag tror att jag väckte honom liite, men aa...det får han ta ^^ Syskonkärlek?♥ 

Visste ni att Quattro har komplex haa? Han är typ osäker på om han verkligen är hane så han blir fett lack om man kallar honom tik..börjar skälla och lyssnar inte på mig :P Haha, nej men han ser lite ut som en tik måste jag säga. Ganska långa ögonfransar, feminina drag och typ på pmshumör ibland. Undrar om han är bög. Men han har ju inga problem med att springa efter varenda tik han ser så det är inte så troligt xD



Som sagt feminin....rosett & skönhetssömn?



Eller macho?:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0