En massa länkar

Salam!

Måste bara säga att jag just ätit pannkakor som man gjorde när man var liten..ni vet man skar upp allting i småbitar och blandade med sylt och grädde :d Yummi ♥

Men jag ska tala om en sak för er...jag tänker göra en lista på bloggarna jag följer! Jag tänkte att det skulle vara kul för vissa. Eftersom att jag bara följer bra bloggar..ok några läser jag bara för att liksom.

www.mysingensblogg.blogg.se

www.cookiiie.blogg.se

www.aliceeandreasson.blogg.se

www.whereslaura.blogg.se

www.gossips.se

www.alexanderletic.blogg.se

www.kenzas.se

www.wwwthinkpiink.blogg.se

www.sonjasonjasonja.blogg.se

www.jeemal.wordpress.com

www.thymre.blogg.se

www.paow.se

www.designadinblogg.se

www.sasisen.blogg.se 

www.kissies.se  (ja, faktiskt)


Ja, det var nog alla. Det är ganska många så det tar en stund att läsa :p Min favoritblogg av storbloggarnas bloggar i af kenza, men av mina vänners bloggar har jag ingen favorit och även om jag hade det skulle jag inte skriva det här. Vill ju inte göra någon avundsjuk :p



Förresten min och sis blogg kan ni komma till genom att klicka här ♥

update: vrf kissies och marias (thymres) bloggar blev lila vet jag inte. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0