En kall dag i det underbara landet Sverige -.-

Hej :)

Ursäkta den sena uppdateringen, men jag har varit i stan i princip hela dagen och köat för att få biljetter till vår vårkonsert (till mom och dad och tilde och moms kompis dotter).
   Det hela började med att jag åkte hem efter skolan, tog ut vovven, åkte in till stan igen med riskakor, ballerinakakor, filt och underlag. Där möttes jag av min välkomstkomitté (dvs. Èrika och hennes pojkvän Daniel). Vi satt där i regnet alla tre och åt lite riskakor och ballerinakakor och pratade om allt från att Sverige är ett pissland och att vi tänker flytta härifrån till att jag är otrogen med Daniel...? Jag vet inte riktigt varför vi kom fram till det men och andra sidan så är Daniel tydligen otrogen med Elina också så jag är väl inte den ända älskarinnan :p
   I alla fall! Efter att vi fått våra kölappar så drog vi till cafe linné där jag fick lite flashbacks om lite *host host* pinsamma/skudkänslofulla/förseningsrelaterade saker. Jag lyckades även ha om kull ett glass. Fråga mig inte hur, men jag är en klumipig person; jag kan knappt gå över en plan yta utan att snubbla över mina egna fötter.
Efter detta lilla missöde gick vi tillbaka till skolan och fick som tur gå in i trapphuset (värme!). Men eftersom att Érika och Daniel hade en kölapp som var mycket längre fram än jag så dem gick ganska tidigt. Jag spenderade en stund med Sara-Lisa och sedan gick jag och pratade med Maja, Adrian, Ludde, Elias, Linus och Jacob istället. Sedan släpade jag med mig Sara-Lisa dit också. Haha. Jag bjöd i princip alla på kakor av olika slag så jag känner mig väldigt snäll! Jag hann också hem precis till Vampire Diaries och pannkakor. Mums♥
Nej, nu har detta inlägg blivit alltför långt! Ni får en dagens låt och sen ska jag inte störa er mer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0