28 April 2010

Hej :)

På fredag är det valborg. Ja, för de flesta ungdomar betyder det att dricka sig redlösa. Tyvärr. Jag vill inte låta som någon mamma eller nåt men jag tycker helt ärligt att det är så korkat att dricka när man bara är 15! Är det verkligen så svårt att vänta några år, att ha kul ändå?! Aja, jag tänker inte babbla om alla hundra anledningar till varför man inte borde dricka alkohol när man är så ung eftersom jag utgår ifrån att de som ändå dricker är medvetna om det och är helt enkelt så trångsynta/idiotiska att de gör det ändå. Förlåt om jag har någon läsare nu som faktiskt är i min ålder och dricker men detta är min blogg och jag tycker att det är idiotiskt att dricka i den här åldern och det får ni ta.

Anyway. Jag ska antagligen vara med amelie, samira, soraya och michelle och titta på forsränningen och ha picknick i stadsparken (och ignorera alla fyllisar som är där oxå). Michelle ska kanske sova över hos mig imorgon, men vi får se hur det blir med det.

Idag har jag tränat och ska skriva färdigt min kemilabbrapport och plugga lite kemi till imorgon, samt ta det lite lugnt för omväxlings skull :p

Förresten har nyligen börjat lyssna på bandet Train (thnx to spotify), som gör riktigt bar musik faktiskt!
Här kommer deras nyaste låt som är min nuvarande favorit :)



Train - Hey, soul sister ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0