26 April 2010

Hej :)

Idag har jag beställt klänningen som har jag skrev om tidigare! Åh, hoppashoppashoppas att den kommer i tid. Men min kära mor ringde faktiskt och frågade om det var troligt att de skulle hinna och de sa att det var störst sannorlikhet att den skulle komma i tid. Men man vet ju ändå inte...
Hm.
Ska nog köpa en reservklänning, så om den kommer för sent skickar jag tbx den och i annat fall lämnar jag tbx reservklänningen :)

Dagen har varit väldigt lugn och jag blev klar med min lilla hylla som ska ligga brevid min säng så jag kan lägga böcker på den. Det ser väldigt fint ut faktiskt.

Men puss och hej leverpastej nu måste jag plugga!

Kommentarer
Postat av: hana

fin blogg!

skulle du kunna försöka hjälpa mig med en sak på bloggen? asså där du har skrivit "merci" när man ska skicka kommentaren, hur ändrar man det? om jag vill skriva tex. "tack för kommentaren" elelr ngt? :))

2010-04-26 @ 17:36:40
URL: http://hhss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0