GLÖMSK

Okej, de som läst min blogg förut kan ha märkt en viss egenskap jag har...jag är nämligen väldigt glömsk av mig x)
Och nu glömde jag en väldigt stor sak! Eller snarare igår glömde jag en viktigt sak. Nämligen att berätta vad som hänt sen jag slutade blogga!!
Men nu ska jag ge er en kotfattad uppdatering:

- Skolan har börjat - det har vart både vart bra och dåligt, jag har fått ta och höra skit, men också haft väldigt kul med mina vänner. Det är skönt när man vet var mn har sina vänner och särskilt när man vet vilka somär ens riktiga vänner.

- Åkte till Kreta med klassen (A&B) - det finns inte ens ord, det var helt enkelt fantastiskt :D:D Jag orkar inte lägga upp bilder, men det finns säkert nån som lagt upp en massa bilder på facebook : )

- Jag har fyllt år - som jag sa så fick jag en kamera, men jag fick också pengar så jag har shoppat ganska mycket och bytt klädstil skulle man kunna säga : )))

- Jag hade pyjamasparty igår (för att jag fyllt år veckan innan) - det var otroligt kul med mycket skräck (XD) och skratt och vi hade alla jätte kul helt enkelt. Tack alla för fina presenter och för att ni är så underbart fina och pålitilga människor : D Det är inte alla som har turen att ha så härliga och underbara vänner som jag ; ))

Nu har ni fått en fin liten uppdatering :)) Har inte hunnit göra så mycket idag. Klockan är ju bara ett. Och imorgon är det praostadsbiblioteket. Eller stadsbibblan, som jag gärna kallar det ; )) Ska bli tyst, lugnt och skönt tycker jag : D

Ja lägger upp bilder från kvällen senare, när mitt kamerabatteri har laddat klart : )) 

 byebye / yasmin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0