FÖRALLTID

Hejhej :))

Idag var det ju studeiedag, så det var att sova till klockan halvtolv för att bli väckt av syrran som säger att panthea ska komma : ) <3 SÅ jag hoppade upp och gjorde mej i ordning, pressa i mig frukosten, och strax efter det kom sötisen <3
vi gjorde inte så jättemkt, kollade på Tales From The Dark Side (baserad på Stephen Kings bok) som var helt ok men säms effekter... en av historierna som huvudpojken berättade var jättesorglig : ((((((( Orkar inte berätta men den var en olycklig kärlekshistoria/skräckis och jag gillar lyckliga kärlekshistorier ... aja efter det så gjorde vi inget speciellt, pratade mest, åt mat och pratade lite till ; ))
Efter att panthea åkt hem (runt kvart över sju) så gjorde vi inget speciellt fram till klockan åtta då vi ofc kollade på Idol : ) Roligt, roligt : ) Efter det tittade jag och eme på Se upp för dårarna som jag fick i fördelsedagspresent av jennifer <3
Den var mkt bra : D Pappan är så himla sööt XD hahaha...

nu sitter jag här och skriver detta inlägg samtidigt som jag hoppas på att ryan <3 ska logga in ... han är så gullig , i sitt senaste mail skrev han att han typ skulle dö om han inte fick se oss (jag&eme) snart <3<3<3 Saknar honom så gryymt mycket! kan inte fatta hur man kan vara så nära men ändå så långt borta =(((( <3<3<3<3

Nej nu ska jag sluta deppa ...

                                      byebye / yaasmin




jag vet att jag lägger upp en massa bilder på quattro, men an var så himla söööt på den här bilden <3
  
                               Jag Kommer Alltid Att Älska Dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEJ ;)) Aaew du e sötisen:D <3<3 Puss puss

2009-09-27 @ 13:24:21
Postat av: yasmin

haha tack <3<3

2009-09-27 @ 14:00:21
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0