DESIGNER

Jag har inte kunnat uppdatera idag för jag har nämligen designat Sara-Lisas blogg (www.sasisen.blogg.se) så nu anser jag faktiskt mig själv vara "bloggdesigner" : ))) Om ni vil ha er blogg designat är det bara att kommentera , men dåmåste jag ha lösen till er blogg så jag kan ändra i stil- och kodmallarna ;) I gengäld får ni gärna göra reklam för min blogg på eran blogg :D
Ha det bra nu allesammas, så uppdaterar jag imorrn efter skolan ; )

                                 GODNATT!!


             

Kommentarer
Postat av: Sara-Lisa

Jag gjorde allt lite

reklam

för din blogg

igår :D

2009-09-28 @ 16:53:16
Postat av: yasmin

ja det var snällt ; ) <3

2009-09-28 @ 19:19:41
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/
Postat av: Björn

The Fray! <3

2009-10-03 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0