Val

Hej.


Idag har jag vart på gymnasiemässa :) Det har ju vart ganska bra och intressant...jag har tagit många broshyrer och funderar nu på en viss linje. Jag återkommer om det när jag har bestämt mig ;))
Jag var där med mamma, eftersom att pappa inte kunde komma. Efter att ha trängt oss igenom alla männskor och kollat på alla gymnasier så bestämde vi oss för att fika på Lilla Valvet. Några kompisar till familjen jobbar där så det var ett bra tillfälle att hälsa på också :D Jag åt någon chokladgrej som var jättegod , medan jag satt oc fcik höra info om JB, som bara har program som jag inte bryr mig det minsta om. IT, Entrepenörsprogranmet osv. Nej tack, säger jag bara.
Jag kom nyligen hem ocoh ska sätta igång med fysiken (prov på fredag :S)...

Skolan har förresten vart som vanligt...jag flummade, michelle och sunderi fick mig att flumma mer...ja som vanligt dåra xD Engelskan hah! "OMG, you have such a brittish accent!" hahhahahaha ....
Jag tänker inte ens förklara vad det innebär.; ni som var med, ni vet :))

                                              byebye / yasmin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0