SNART

Ska snart gå till bussen, men tänkte skriva ett litet inlägg ändå;) Ska till skolan idag som vanligt och ha orientering på gympan.....igen -.- Nej det orkar man inte me en sån här dag, mulet, regnit
(fast jag tycker om regn), blåsiga och framför allt KALLT!
Sen hjälper det inte heller att det är så himla tråkigt :((( Aja, nu måste jag börja ta på mig skor och sånt där :)

                                                 byebye /yasmin

Förresten hade jag en jättebra dröm och jag önskar att jag aldrig behövde vakna. Jag har inte brytt mig om nåt annat på hela morgonen och det ända jag har tänkt när någon har sagt nåt till mig är :

                                                      I dont fucking care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0