lost

Hej.

Nu har jag kommit hem från den fruktade orienteringen ... det visade sig vara myyyyycket bättre än förra året då jag fick göra omprov (men det struntar vi ;))  Jag kom bara två minuter efter tidsgränsen, så då fick jag MVG-, men det räcker för mig :D:D Jag kom bara lite fel i början, men jag måste erkänna att för tillfället hittar jag bättre i skogen, än bland mina egna känslor ...
Skoldagen var helt okej, kemi förhöret gick jättebra och imorrn är det äntligen fredag. Och imorrn har vi sovmorgon från musiken eftersom att det var konsert igår *gillar,gillar* :))))) Så ikväll ska jag nog ta och ringa ryan och se om han kan logga in ;) Har inte pratat med honom på mer än en vecka tror jag :/

Vet ni vad? Jag har inte skrivit på mitt projekt på huuur länge som helst! Det måste jag ändra på :) När jag ändå inte har något annat för mig...
Snart ska jag plugga lite spanska, lite fysik, rita en ritning till tekniken och skriva om jag kan. Ska försöka hinna att ladda ner lite låtar till min ipod också ;)

                                                     byebye / yasmin


                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0