LONDON <3333

London var underbart, obeskrivligt fantastiskt, bäst ja... ALLT!
Jag älskade det och jag vill tillbaka!! :/ När jag blir stor (hah) då jävlar ska jag flytta till London...ja det eller någon annan stor stad ;) Bort från Sverige, det ska jag jag!
Vi hade stor tur eftersom att det inte regnade nångnting alls, soligt och varmare än i Sverige ;)
Skulle gärna ha shoppat lite mer, men då hade jag fått välja bort något annat och det skulle jag absolut inte vela göra :O Shoppa kan jag göra i Dubai :)))
Jag orkar verkligen inte skriva ner allt underbart eftersom att jag är säker på att ni inte kommer orka läsa det, så istället har jag gjort en slideshow för att ni ska få se bilderna snabbt och enkelt ;) Tyvärr han jag inte ta bilder från Harrods, Naturhistoriska museet, Brittiska museet och diverse resturanger vi åt på därför att mitt kamerabatteri dog:/ Jag kanske lägger upp pappas bilder senare, om jag får tag på hans kamera eller laptop. Jag kunde inte heller ta bilder från London Dungeons (stavning?), eftersom att man inte fick ta kort där..
Förresten ; på slideshowen så finns det högsta vänstra hörnet en liten högtalar ikon, så om ni vill ha musik så är det bara att klicka på den och om ni inte vil ha musik längre är det bara att klicka där igen ;) Pluset och minuset längst ner i vänstra hörnet bestämmr hur fort man vill att det ska gå och paus tecknet pausar såklart :P <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Din blogg är med fin :) Skulle med vilja åka till London :)

2009-10-28 @ 21:24:13
URL: http://guccigirl.bloggplatsen.se/
Postat av: Panthea

Älskar din blogg <3 Fina bilder ;) vill oxå till London!!

2009-10-29 @ 15:18:05
URL: http://missjacksons.blogg.se/
Postat av: yasmin sv panthea

tack lillllla söööta du <3<3

2009-10-29 @ 17:22:52
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0