.

Äh nu får ni en till uppdatering bara därför att :)) Nu blir ni glada va?
Igår såg jag en stund på nåt debattprogram me han från Sverige demokraterna. En stor ididot är vad han är. Han hade tydligen skrivit en artikel i tidningen som handlade om att muslimer är vårt största hot och att vi måste begränsa invandrigngen från mellanöstern och sånt där skit. Till slut var jag så arg att jag vägrade kolla mera. J*vla rasist!

Det känns så skönt att sitta här och veta att jag kan sova hur länge jag vill imorrn :) Tyvärr är det ju jobbigt att komma efter i skolarbetet men jag har ju hela höstlovet på mej ;))
Och mamma köpte godis när hon var och handlade :D Är ju inte helt fel, elr vad tycker ni? :P

den enda nackdelen jag kan komma på är att inte få träffa dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0