Cabaré

Idag var vi (klasen) och såg 8:ornas årliga cabaré. Den var bra och de hade väldigt bra låtval. Tyvärr så kan dem inte slå våra cabaré (så tycker ju jag eftersom att jag är partisk) xD Jag kan inte fatta att det bara var ett år sen vi stod där och uppträde med vårt Hollywood-tema ... det känns som en helt annan livstid. Jag känner mig som en helt annan människa. Jag är inte den yasmin som spelade Rose längre. Jag är en ny modell av mitt tidigare jag. Bättre, sämre? Spelar ingen roll. Det är inte upp till mig att bestämma.
Tänk att allt kan gå så fort! Jag kommer knappt ihåg hur det var ett stå där med micken i hand och säga mina få meningar, att prata med alla som var "backstage" och sjunga de där låtarna om och om igen och hoppas att det går bra :))
Jag kan iaf säga att jag var glad att det inte var jag som stod där och skulle uppträda idag x)

Förutom att ha sett på cabarén så har det vart en ganska vanlig skoldag. Förresten så är det exakt en vecka kvar till LONDON! Jag längtar<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Imorrn är det fysikprov, men jag har hört att det är typ bara tolv frågor och väldigt lätt om man har pluggat, så det ska nog gå bra :D Och så fick jag tbx ett kemiförhör idag också (19/20), vilket gör att jag gillar det ämnet mer och mer för varje lektion som går. Mitt gymnasieval börjar luta mot natur. Men jag är ju inte säker än så länge ;)

                                                         byebye / yasmin

   


Kommentarer
Postat av: alice

Du har förrändrats mycket min ängel men du har alltid varit och kommer alltid vara min yasmin <3

2009-10-17 @ 20:55:24
Postat av: yasmin

naww...tack älskling<3 du kmr alltid att vara min alice ! :D <3 och den som försöker själa dig från mej får me mej att göra xD

2009-10-17 @ 21:50:56
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0