31/10-09

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag =/ har vart hos våra grannar och då spenderade jag tiden där med tt prata i telefon med älskade sunderi <33 och messa me söta michelle, som jag ska träffa imorrn <33
Men jag har också vart ute och joggat me Quattro, dushat, pluggat, fixat lite me emes blogg ;) Ska fixa lite mer me den när jag får tid :))
Fick reda på av smart panthea att det röda bara var sidvisningar, men det är ju nt som att en och samma person klickat upp min blogg 95 ggr -.- jaja det blå är också ganska högt så whatevva :))
jag har lite svårt att fatta sånt dära, men jag kan tänka logiskt ;)
Haha chattar me Ryan just nu , han är så sööt <333 säger en massa gulliga saker till mej :D
Ja nu ska jag fortsätta chatta me lillbrorsan, puss på er och godatt :D<3


                                           byebye / yasmin

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Ok :)

Jag har precis stigit upp och ska ta och äta frukost :) Hittar du på idag då?

2009-10-31 @ 10:05:27
URL: http://gloriantur.blogg.se/
Postat av: Panthea

jag kan inte heller. Ska till moster <3



XOXO

2009-10-31 @ 11:22:16
URL: http://missjacksons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0