2 / 10 - 09

Hejhej alla fiiina människor : ))

Okej, jag vet att jag smörar, men att det ska krävas för att få lite kommentarer -.-
Idag är det freeedaaag! Jag luvluvluv fredagar :D Egentligen är det friidrottsdag just nu, men jag är lite småsjuk så jag bestämde mig för att jag inte ville bli värre till ikväll, då jag ska träffa tjejerna <3333 Längtar! :)
Just nu sitter jag här med min kemi bok och försöker lära mig någonting ...

Igår fick vi äntligen den efterlängtade gymansiekaatalogen ;) Jag har beslutsångest! Kan inte välja mellan Sam, och Natur : ((( Jag menar, man får ju fler möjligheter på natur oh eftersom jag inte har nån aning om vad jag vill bli så kanske det skulle vara bäst...meeen å a´ndra sidan tkr jag inte om ämnena fysik,kemi och matte :S vet inte vad jag sa göööra : (((
Aja, det ordnar nog sig till sist ; ))
Igår designade jag också alice blogg (www.aliceeandreasson.blogg.se) :D Hon har nog inte sett den än ,men jag hoppas hon gillar det ;)) Gick på stan me henne igår också :) ruuuligt :) 
Nej, nu måste jag pluggA

                                         byebye
/  yasmin


Kommentarer
Postat av: alice

jag älskade det !!!! <3<3<3

2009-10-05 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0