17/10-09

Hej.

Idag hade min syrra sin första basketmatch i stockholm. Hon är ju nybörjare och alla andra har ju spelat mycket längre än henne, men trots det var hon faktiskt ganska duktig. Okej, hon fick ju inte spela så jättemycket, men hon gjorde iaf inga felsteg *stolt storasyrra* :D<3
På väg hem stannade vi till vid donken och åt. Gott och onyttigt, men aja, ska ändå börja jogga med Quattro varje dag så why not?
När jag kom hem tog jag, syrran och farmor ut Quattro och sen pluggade jag lite spanska (språkprov på tisdag), skrev en grej till musikhistorian och rättade till lite grejer på mitt projekt ;)
Jag har inte tagit några bilder idag, tyvärr :/
Just nu sitter jag och äter det godis som blev kvar från igår och ska snart gå och duscha :) Eller som morbror Mats brukar säga : dusja xD Har man bott i malmö, så har man.


(fem dagar kvar till London :D)


                               
byebye / yasmin

 
        ´

så j*vla rolig! Lite rasistisk kanske, men eftersom att jag själv är halviranier är det bara kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0