091021

IMORGON ÅKER JAG TILL LONDON! so long suckers

Hejhej.

Just nu sitter jag i mitt rum nydushad, osminkad, halvpackar, gör helt onödiga men beroende framkallande facebook quizzer med en handduke på huvudet.
Idag har vart en rätt så lugn dag och jag har inte behövt överanstränga hjärnan om man säger så x)
Fast jag har vart väääldigt trött hela dagen...
Men nu hoppar vi över skolan som inte är värd min uppmärsamhet idag ... idag har jag bara kunnat tänka:
"Shit, imorrn åker jag till London, imorrn när alla sitter ochpluggar sitter jag på ett plan till London, bara några timmar kvar till London..."
När sista lektionen tog slut var det lika med frihet xD
Nackdelen är att jag egentligen måste packa, men det har jag ingen lust med. Önskar man var liten när föräldrarna gjorde allt sånt där åt en x) <3
Jag har vart ute och joggat med Quattro idag, det är ganska mycigt faktiskt...lite kallt, men det funkar.
Btw; tack alice för tipset<3<3 det funkade jättebra ;) Och jag värmde upp ordentligt innan jag började jogga så jag slapp håll nästan helt och hållet :D

Nej nu måste jag gå och äta. Puss på er söta människor. Kommer att sakna er<3<3
Uppdaterar antagligen en sista gång imorrn också innan jag åker ;)<3<3<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0