091020

Tisdag. Jag hatar tisdagar. De finns inget bra med tisdagar. Inget kul. Inget speciellt. Bara ingenting. Kan  ma inte bra sudda ut tisdagar ur veckan? Bestämma att det ska vara sex dagar istället? Det tycker jag låter som en bra ide. Om jag någonsin skulle bli en sor politiker (vilket är en av mina högsta drömmar) så skulle jag fan ta bort tisdagar. Ajöss...
Aja, nog om tisdagar. Jag bara allmänt dryg och bitter och har haft typ pms sen jag kom hem så lyssna inte på mig. Jag känner mig allmänt emo idag så idag är detta en emoblogg. i ett försök att inte förlora alltför många läsare ska jag väl komma på nåt intressant att göra.

Quattro var hos veterineren för ett par veckor sen för att han hade någon slags bula på ena tassen. Han haltade lite och när vi tog honom dit så sa dem att det kan vara cancer eller att en slags infektion.
Vi hoppades att det inte skulle vara cancer och när vi till slut fick tbx provresultaten från testerna de hade tagit fick vi veta att det fanns ett föremål i tassen som hade skapat en svullnad men som hindrade en infektion från att sprida sig. När vi tog honom på ultraljus visade det sig vara en tagg som hde trängt in i tassen för ganska läge sen. Idag var han hos veterineren för att operera bort taggen och nu har han kommit hem med ett bandage och sån där plastsak runt huvudet. Stackarn :( han ser så olycklig ut med den :(((

        
  lilla älsklingen <3<3 tycker synd om honom :(



Kommentarer
Postat av: panthea

STACKAREE :(:( <3<3<3

XOXO

2009-10-21 @ 18:29:01
URL: http://missjacksons.blogg.se/
Postat av: yasmin

ja :(( fast han håller ju ¨på att bli bättre. förut så haltade han ju :(((<3

2009-10-21 @ 18:43:17
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0