*svär*

Hej.


Nu har jag pluggat kemi hela kvällen och nu känner jag mig faktiskt riktigt säker! Jag kan det här nu, tror jag. Jag hade stoora problem med att fatta hur man skulle skriva kemiska formler och sånt, men efter att pappa var så snäll och förklarade och gjorde några övningsupg åt mig så har jag lärt mig :D ♥

Just nu är jag på ett ganska konstigt humör. Mitt temprement växlar från glad för olika anledningar till ledsen för en anledning =/ Eller kanske två:(
Fick reda på att vår cpskola (förlåt, vet att det nt är sjysst att säga cp men just nu bryr jah mej inte) tydligen har internationella prov i fysik, kemi eller bilogi också! Och B-språk...fast det kanske alla skolor har...?
Vet faktiskt inte, lever hellre i lycklig idioti, ovetande om att det inte bara är vår skola, så att jag kan skrika, klaga, vara arg och förbanna vår skola för att må bättre. Tro mig det funkar.
Det är många som säger att det hjälper inte att gråta eller skrika eller svära men dem har F-E-L!
Det hjälper så j*vla mycket ! Till exempel nyss svor jag och nu känns det mycket bättre x)

Visste ni att man ska försöka bota cancer med hjälp av en lila potatis? Ni som läser Illustrerad Vetenskap vet vad jag pratar om, ni andra kan fråga ;)) jaaa, jag läser en "nördstämplad" tidning men vet ni vad ? I dont f*cking care. 


                                     byebye / yasmin




glömde ju lägga upp gårdagens outfit!

sjal - kapp ahl, 400 kr.
tights - hm, 70 kr.
jeansskjorta - topshop, london, 350 kr. 
linne - gina tricot, 149 kr.




Kommentarer
Postat av: michelle

fin outfit :)

förresten, jag struntade i koftan, jag var inte så nöjd med den ;)

2009-11-05 @ 16:03:38
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0