STILBYTARDAG

Som jg har tjatat om ett tag nu så var det stilbytardag i skolan idag  ;) Jag tyckte att det var kul :D Vår klass var juh gangesters :P Eller gangstas enligt nåra...i vilket fall var det inte alla som satsade i våran klass...killarna körde på attityd och argumentet : "Vi är redan gangsters." Tänker inte uttala mig om det x)
Jag hade fått låna lite kläder av Sandro och Èrika och lite indisk eyeliner av sunderi :)
Det var verkligen som en sagoskola idag, 9A och C var bönder och överklass. Bönderna var jättegulliga och överklassen såg jaa...klassiga ut helt enkelt :P Förutom 9:orna så fanns det bla: pirater, rockare, sommartema, mönstertema, sagotema mm
Ja istället för att babbla på och prata om att jag gärna skulle ha gangsterkläderna (som var lite mer åt hiphop hållet) påmej varje dag i skolan så kommer nu bilderna:










Alice var min flickvän idag x) Vi var nog det sötaste paret som någonsin funnits <3
btw idag är det FREDAG DEN 13!! Det enda man kan göra för att undvika otur är att sluta leva, så är det alla dagar om året. Det eller så kan man låsa in sig i en stor metalllåda som är ointagbar x)

            byebye / yasmin


Kommentarer
Postat av: alice

hahah kul det var <3 :D

2009-11-13 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0