QUEEN IN MY <3

Hahahhaah jag vet är kommer orde : FÖRLÅT
jag vet jag vet; typ älska mitt uppdaterande? naej =/
Men jag har haft en jobbig vecka med prov, men nu är det klart och jag har lagt det bakom mej!
imorrn är det stilbytardag på skolan, vår klass ska ju va gangsters :D ska bli skitkul.
Jag vägrar säga hur jag ska klä ut mej, men ni får se bilder imorrn! ;)) Pinkyswear :)

Idag har vart en rätt chill dag, matteprovet gick faktiskt bra tkr jg och på kemin så gick de ju så att ja fick egentligen VG men eftersom jag inte klara formlerna ska jag visa att jag kan dom när jag har övat. Grejjen var ju att jag kunde, men den gången dom gick igenom hur man gjorde när det var föreningar så var jag i London, och när jag fråga om vi hade gått igenom nåt nytt sa alla bara att dem bara hade repeterat .... så jag ska öva lite på det men det ska nog ornda sig :D fick veta en ortroligt kul grej igår...fast det är nt säkert....men än då länge säger jag ingenting :P Ni får veta när tiden är inne.

På lördag ska jag iaf träffa sötaste Èrika på förmiddan och gå ut me hennes hund tsm me Quattro :) Får se hur det går eftersom hon har en tik...
Sen på eftermiddan ska jag träffa fina michelle :D Låter väl som en bra lördag? Och imorrn (förutom gangstergrejjen) så ska jag väl mest fredagsmysa och titta på idol och börja på musikhistorian tror jag :)
Man ksa göra ett inviduellt arbete om nåt band elr epok elr vad som helst som har att göra med musik. Jag valde Queen <3 Älskar det bandet; seriöst freddie mercury är ett geni (och andrew lloyd webber me xD).

                      byebye / yasmin

Kommentarer
Postat av: Matilda .

Jätte fin blogg (:

2009-11-12 @ 19:52:11
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: Amelie

shiit va kul! ni får värsta bästa temat ju! vi ska va bönder -.-' elevrådet måste vekligen hata oss XD Synd att du inte går i våran klass, skulle gärna vilja höra om queen ;) Carljohan ska snacka om queen, men förra gången vi höll tal i skolan hade han inte förberett sig alls :/

2009-11-12 @ 21:17:07
URL: http://panicxx.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0