ÖPPET HUS

Godnatt nu alla söta ha det bra och var utvilade imorrn:) fast om ni läser det här kommer ni antagligen att vara trötta eftersom att det är ganska sent x) 
Var förresten på Öppet Hus igår på Rosendalds och Lundellska. Jag tror att jag kommer att välja natur på lundellska..även om naturämnena inte är riktigt min grj vill jag ha alla möjligheter och skrapan var mysigast. Jag trivdes inte alls på rosendal...det var plastigt och stelt och jag fick ingen bra känsla därifrån men på skrapan kan jag tänka mig vara i tre år :) Katte är inget alternativ för jag gillar inte den skolan...för nära Balder (där jag går nu) och varje gång jag vart där har jag tyckt att det är fult och tråkigt. Varför inte välja de ställe där man känner sig mest hemmastad? Det kändes bra helt enkelt på skrapan. Men jag vill gärna ha extra språk också :) Eller så kanske jag läser naturmedia :)
Vad ska du välja? Eller vad har du valt? Och vad tycker du i så fall om ditt val?  Är tacksam för alla svar :)<3

                                               byebye / yasmin

Kommentarer
Postat av: Klaudia

Sv: Hahha, okej, ska kolla sen då ;)



vad händer i helgen då ? =)

2009-11-13 @ 10:41:57
URL: http://wojdat.blogg.se/
Postat av: Arvid

Kommer nog ändå att köra natur på Rosendal :D Tyckte det lät kul. Plus, det kommer med datakunskap, och det kan man ju inte säga nej till ;D

2009-11-13 @ 17:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0