MOVE IT BOYS

Hejhej.

Idag har jag : sprungit me Quattro, duschat, städat huset (m hjälp av syrran), pluggat, käkat mat (mumms) och svarat på kommentarer ;)

Jag har hunnit me allt jag skulle hinna me så jag är nöjd me min da :) Skolan var ok.
Sjuukt kul på gympan. Vi ska nämligen ha en skoldans för vår årliga "juldans". Typ en vecka innan jullovet samlas alla klasser på typ friskis&svettis och då har varje klass en dans som dem framför. 9:ornas dans är spicegirls- låten "if u wanna be my lover" ;) Dansen är tjejig och det är ju inget problem....för tjejerna.
Hahahhahaha...gud ´jag garvar ihjäl mej varje gång vi övar och jag ser killarna dansa xD Haha. Missförstå inte; dem är säkert jätteduktigapå andra danser. Men den här dansen är jäääättetjejig, den är verkligen typ "röra-på-höfterna" och en massa sånt x)))

Nog om dans. Nu ska jag kolla in gymnasievalet.se ...tydligen en sida där dom har jämfört olika gymnasium. ´Har inte sett den sidan en så jag vet inte om den är bra. Men det är juh vart att kolla in ;)

                                                 byebye / yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0