JAG ÄGER PÅ SINGSTAR

Hejhej.

Lessen för den dåliga uppdateringen :( Igår var helt okej...somnade iofs ganska snabbt x)
Men idag har vart en riktigt mysdag:D Har vart me Tilde heela dan. Cykla hem till henne, sen gick vi på stan och jag köpte gråa benvärmare från Gina och senåt vi på Cupido (in my <3) och efter det drog vi hem till henne igen och sjöng singstar och pratade ;)

Jag måste bara säga att jag är bäst på singstar xD ahahah vi sjöng Queen låtar och det var inte en vacker syn...jag tycker om att bjuda på mej själv, men jag är inte riktigt redo att lägga ut en sån video x)

Här kommer iaf lite bilder :D




en av tröjorna jag köpte på New Yorker :) Om ni undrar så står det :"If my music is too loud, you are too old."



igår kväll. Västen med nitar köpte jag också på New Yorker ;)



jag och Donya :) världens sötaste lilla tjej <3



jag roade mig genom att ta kort på mitt öga x)



sötaste Tilde. Är med dig genom vått och torrt <3



bjuder på den xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0