INGEN TID

...för uppdatering =/ Jag har nätt och jämt blivit klar med matten och måste läsa lite religion ocoh kemi innan jag går och lägger mej :(( Känns som om all min fritid går till att plugga...
aja....iinnan jag pluggadé var farmor så söt och gjorde en kopp varm choklad till mig och värmde en bakelse :D
Gött ; ))
Idag var också första dagen i skolan efter lovet =/ Inte okej, inte okej. Tråkigt var det...haha gud vad jag är negativ men dét har vart en ganska negativ dag. Eller egentligen har den vart ganska neutral, vilket gör den negativ eftersom att neutralt = tråkigt.
Fick tbx språkprovet idag också. Jag fick ju bra, men jag är inte nöjd...fick 77/90 och medlet låg på 50, så det är ju bra i för sig. Men jag var typ två´eller tre poäng från MVG, då känns det ganska surt att få VG+ :(
Naej...kul dag har det inte vart ... fast michelle var söt och bjöd mig på enhakv doughnut (u know me, suuuugar) och när mamma kom hem från att ha handlat fick jag gooodis ♥ (a)
För att toppa det så sket jag i att träna idag för att jag 1) skulle plugga och 2) inte orkade xD
Nej, nu måste jag fortsätta plugga ;)

 

här får ni en vild av mej...ser lite muppad ut men whatevva ;)

Kommentarer
Postat av: nikki

jag ÄLSKAR twilight hahah! :d jaaa, jonnagillade inte nedräkningen men det sket jag i! mohahah! (6)

2009-11-02 @ 20:47:35
URL: http://theblondeones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0