Blyhuvud

Hejhej.

Idag är jag på ett riktigt gnäll humör; klagat på allt och alla gått runt med ett hvud som känts som om det är gjort av bly och alldeles för stort för min kropp =/

Nu tänker jag fortsätta klaga på den här usla dagen.

Äcklig mat i skolan...färskbiff som smakade plast, med näst intill oätlig brunsås och potatismos.
Trött i ögon och kropp...ont i halsen, frysit och svettats på samma gång, svalt en ipren som inte hjälpte, druckit supeyber disgusting varmt vatten med honung i för att lindra mitt halsont. Tråkiga lektioner, ingen håltimme på engelskan trots att läraren var sjuk :( Min klass får seriöst ALDRIG håltimme....dem lyckas alltid hitta en vikareie och så tror dem att vi blir jätteglada över att det finns en vikarie....jag svär; lärarna må vara smarta vad det gäller deras ämnen men när det kommer till eleverna är dem verkligen pantade.

Jag har haft jättetråkigt hela eftermiddan...suttit me matten, tekniken, kemi, fått veta att vi har engelska till imorrn som jag tänker låtsas att jag kan och så får det gå som det går...
Jag har även ditchat svenskan som jag tänker göra imorrn. Orkade inte idag eftersom att jag tycker allmänt synd om mig själv och önskar att jag älskade matte, fysik, kemi och diverse andra ämnen.

Det enda som har vart ganska bra idag är att mina älskade vänner har fått mitpå liiite bättre humör och jag har skrattat en del iaf åt några personer x)
Och jag har betsämt mig fö gymnasium, linje och yrke!! Jag vill gå på Katte, läsa Natur, bli Läkare. Min pappa är läkare och han gick ju då såklart läkarlinjen och han sa att det är typ ingen matte alls, jättelite fysik och kemi och nästan  bara biologi. Och jag tycker att biologi är ganska kul faktiskt och framfrallt ; L-Ä-T-T :D'
Aja nu ska jag fortsätta utsätta mig för självplågeri...dvs matte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0