6/11-09

Hej igen :)

Nu är jag äntligenäntligenäntligen klar med tekniken! Åh...dumma broar :((
Aja, nu ska jag förtränga dem tills jag får tbx upg och bli lessen över hur dålit de gick men det får vara, just nu är det fredag och det är det enda som räknas :)
Ska nog bara chilla ... kanske kolla på idol, men venne om jag orkar ahhaha. hur kan man nt orka titta på tv?
Vet nt..gör bara nt det x)

Skolan har vart helt ok, fick tbx mitt fysikprov och fick MVG-, var bara ett poäng från MVG ;D Jag är så himla nöjd, för fysik är nt ett ämne som jag är direkt "superduktig" på.
Var inne på New Yorker efter skolan för jag skulle använda mittt presentkort som jag fick av sunderi<3
Hittade tyvärr inget jag gillade särskilt mkt =/ Gick istället in på JC och köpte ett par jeanstights (bild kommer sen). Blev iaf nöjd me dom :))
orkar nt skriva mer just nu, uppdaterar antgligen senare ikväll :))

                                          byebye / yasmin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Du blev veckans blogg.

2009-11-06 @ 20:43:59
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: JA eller hur <3 tack så jätte mycket. älskar ditt hår :)

2009-11-06 @ 21:00:05
URL: http://dearjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0