<333

Hej.

Mår fortfarande skit. Ont i huvudet. Fryser och svettas på samma gång. Skakar i kroppen. Ögonen svider. Hostar och ont i halsen. Har ont i typ hela kroppen. Somnar hela tiden.

Ja...jag tycker att det är tillräckligt med anledningar till att förtränga att jag har en blogg tills jag blir frisk. Sounds good to me.

Drömde faktiskt om Ryan <3 drömde att vi satt på en bänk nånstans och bara pratade. Supermys och gooosh vad jag saknaar honom. Vill höra hans röst, se hans leende, hans ögon =/ <3 Han är en av dem bästa personernai mitt liv. Det finns många personer som betyder mycket för mig, men att sakna någon så mycket får en att inse att man måste ta vara på den tid man har med dom man älskar.

                                      byebye / yasmin

Kommentarer
Postat av: marie

vem är ryan ? (;

2009-11-26 @ 21:16:07
URL: http://wwwthinkpiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0