3/11-09

Hej.


Kom hem från skolan för en stund sen...shit vad mycket prov och annat vi har dem kommande två veckorna :((
Imorgon är det mattediagnos och geografiförhör VG-MVG del från ett papper.
Torsdag så har vi kemiprov.
Fredag teknik upg inläming + papper.
Nästa tisdag biologiprov och religionsprov (för mej, som var i London när vi egentligen gjorde provet).
Nästa torsdag Matteprov.

Sen har vi säkert nåt mer, som jag glömt bort för tilfället =/
Jepp, så ser skolan ut, men jag ska nog klara det ;)
Nu har det också börjat bli mörkt och kallt ute, men det är bara att dra på sej lite varmare, mysigare kläder så blir det nog bra! :D
Jag tycker ju att det är myyyys när det är kallt ibland....fast inte alltid.

Hahhaa...vet ni vad jag läser? Twilight nerd som jag är så  köpte jag en bok när jag var i London som heter "The Twilight Phenomenom". Det är nån tjej som typ skriver om varför så många tycker om serien och lite vad som händer mellan raderna och det finns en intervju med Stephenie Meyer också, då hon berättar både hur allt började och slutade och en massa andra saker :))♥♥
aa...nu ska jag inte tråka ut er som inte er twerds ;)

Förresten : ni har väl märkt att min profilbild är en mouseover?? Antagligen, men jag tänkte ändra det som står i rutan när man håller musen över bilden, jag tycker inte att det beskriver min blogg rätt.
Nej, nu måste jag ta ut min lilla Quattro.
Han sitter här och tittar på mej med sina hundögon (bokstavligt talat) och tigger om att jag 1) ska ge honom godis, vilket jag inte tänker och 2) att jag ska ta ut honom, vilket jag ska göra nu ;)
lägger upp bilder på min outfit och lite sånt när jag är tbx ;)


                  byebye / yasmin

Kommentarer
Postat av: nikki

tacktack! :D men vi ska göra om den.. när vi har tid haha! du har också fin b logg! ;)

2009-11-03 @ 17:57:52
URL: http://theblondeones.webblogg.se/
Postat av: Sandie

hehe ja det borde du tycka :D

2009-11-03 @ 18:26:13
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0