18/11-09

Hejhej :)

Känner mig mycket bättre nu ;) kommer nog gå till skolan imorrn så alla från skolan som läser min blogg:

jag har överlevt! X)))

Fast det blev igen varma koppen för den var slut :(( Så jag kokade nudlar, morötter och vitkål (?) och åt det med lite sojasås på;) Det blev faktiskt rätt så gott , men liiiite för salt hehe ...
Jag har även suttit framför TV:n hela eftermiddan i brist på nåt annat att göra. Har druckit en massa vatten och joice oxå =) Bra för halsen vettu.

Lite senare i kväll ska jag på utvecklingssamtal .. BLÄ! Nejnejnej vill inte sitta där med mamma framför oskar och lyssna på vad jag har åstadkommit =/ Det har säkert gått bra , men usch; bara känslan är hemsk. Obehaglig. Fruktansvärd. Inte bra. Take your pick.

Det ända som hållt mitt humör uppe är tanken på att jag ska se NEW MOON (!) på freedag!! På PREMIÄREN!!!
Längtar så sjuuuuuukt mycket :D:D Ska gå med ett ganska stort gäng kompisar...typ 9 pers tror jag hah.
Det ska iaf bli jättejättekul ;) Och alla ni som är twerds och inte ska gå på premiären tycker jag synd om. Eller iaf dom som hade velat gå xD
Aja...nu ska jag hitta  på nåt annat...ladda  ner lite musik (inte olagligt). Om ni vill ladda ner gratis musik lagligt från nätet gå in på : mp3raid.com
Det funkar jättebra och för att bevisa att det är lagligt så smsade jag faktiskt 118800 och frågade om det var lagligt att ladda ner musik därifrån och svaret blev " nej det är som google" ;))))
Fast dem har inte filmer och sånt som piratebay , utan bara musik. Och man kan bara ladda ner en låt i taget.


                                 byebye / yasmin



Kommentarer
Postat av: Anna

Är du över femton ? :O

2009-11-18 @ 20:35:05
URL: http://annaaass.blogg.se/
Postat av: Emma

tack, och fin blogg ;) !

2009-11-18 @ 21:06:10
URL: http://ekmanochdanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0