17/11-09

Hejhej.

Nu känner jag för att skriva igen ;)
Idag var skolan ganska kul faktiskt ! fick tbx biologiprovet, biologilabben, geografiprovet och jag fick MVG på alla tre. Är jättejättenöjd :D Har slagits me adrian och johannes....jag vann såklart ;) eller så lät dem mig vinna men whatever x)
Fick tbx svenskaskrivupg oxå fast den hade han inte satt betyg på, man fick bara nån kommentar i slutet, men jag fick en bra kommentar iaf :)) Lite styckeindelningsfel men det gör inge :)

Imorgon har jag historiaprov och utvecklingssamtal ;s nejnejnej! hatar sånna samtal. Det brukar juh gå bra men jag har en känsla av att jag kommer sänka mej i vissa ämnen men aja får tänka på det imorrn istället.

Till musikhistorian har jag valt nåt annat Queen...det var en alldeles för stor upg och nu har jag valt nån som inte lika många känner till, så det blir lite mer spännande. Funderar på att framföra en låt av den på personen på piao inför klassen men venne....jag kanske inte vågar elr det kanske blir lite malligt...typ : "kolla på mig; jag kan sjunga och spela piano jättebra ;)"
Jag tänker inte säga vem jag valt, det får ni veta efter min redovisning :))) Om 2 veckor ;D
Det ska iaf bli ganska kul att redovisa, även om jag inte spelar har jag kommit på en annan ganskarolig grej att göra ... fast det får ni inte heller veta nåt om än x)
Förlåt för att jag är så himla hemligetsfull hela tin, men ibland bara blir det så och så vill man (dvs jag) ha uppmärksamhet ofc ;D

SAKNAR RYAN!!! <33333333 ugh...get u re butt over here right now. skiter i at du bor på andra idan världen...bara kom hit. Eller jag kan juh iofs komma dit x))

                                               byebye / yasmin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0