13/11-09

Tjoho :) Hoppas att ni gillade mitt grymma videoinlägg ;) Jag är bara så bäst särskilt so jag höll kameran åt rätt håll och allt :P
Hahh, det får ni stå ut me gullungar <3 Min pappa och syrran drig till våra grannar nyss så nu är jag hemma ensam med min livvakt (supermodiga Quattro) som skäller på allt; fåglar, människor som går förbi på andra sidan "den lilla kullen", TV:n, mig...ja, ni fattar. Det är ändå ganska mysigt att vara är me honom<3 Han är så söt och man känner sig trygg, ingen tjuv skulle våga ge sej på min tuffing ;) ♥
Ska nog försöka skriva lite nu när jag har chansen och ta det lugnt. Kollade på idol ikväll; tove och erik äger alla♥ Speciellt Tove...tänk att sjunga a capella! Det är inte lätt ska jag säga er ...eftersom ag går i musikklass och liksom äger på att sjunga hahahaha xD naej det gör jag verkligen nt...jag kom ju visserligen in på skolan men jag ´är knappast "idolkvalite". Har inte rätt utstrålning och sjunger inte rätt sorts låter varken i skolan elr hemma ;)

                                           byebye / yasmin

Kommentarer
Postat av: Nat

Vilken söt och cool blogg ;)

2009-11-14 @ 01:16:41
URL: http://lifeofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0