Utkast: Fyra frågor ...

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ja

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej

har du varit kär i någon? - på riktigt? en gång

är du kär just nu? - deru

Tio frågor om dig själv
namn? -Yasmin



när fyller du år? - 10 september



några piercingar? - öron



vad har du på dig just nu? - top, jeans, kofta, strumpor



vilken årstid är bäst? - sommar



hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova så länge jag vill, läsa en stund i sängen, göra frukost och äta den vid skrivbordet samtidigt som jag läser =)



vad tycker du mest om hos dig själv? - venne



vad är du bra på? - att få andra att känna sej bättre

vem älskar du mest på denna jorden? - ryan  (och en massa andra personer ofc)



sover du hellre själv än tillsammans med någon? - själv så  jag kan tänka och läsa ifred

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - ingen



vem är den roligaste av dina vänner? - beror på....sunderi kanske



vem är snyggast av dina vänner? - mm....venne



vem är mest party prinssessaa? - hmmm.....dunno de flesta gillar ju att festa...



vem är den du helst har filmkväll med? Hm, många xD



vem av dina vänner är mest "evil"? - hah, ingen, elias kanske fast han är inte elak ...


du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - deru




10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? -  syrran



har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -  ja



vem är farligast i din familj? - pappa



vem ser roligast ut i din familj? - syrran när hon apar sej



vem är coolast? - jag xD



har ni familje kriser? - nja, ja antar jag



vem har du mest gemensamt med? - mamma



vem står för underhållningen? - syrran



vem sover du oftast med? - själv eller med eme



roligaste kvällen med familjemedlem? - venne i Iran kanske; många minnen :)

10 frågor om idag
vad har du gjort? - läst, käkat, städat

har du varit glad idag? - ja



har du varit ledsen idag? - ja



har du gjort något bra idag? - ja



vad ska du göra nu? - äta mat tror jag



har du gjort något dåligt idag? - aa



vad har du ätit idag? - frukost



har du duschat idag? - nej



är du trött nu? - nej elr liiite



vad händer imon? - fyrishov me angie
SKOLAN



Går du i skolan? - sommarlov



Har du varit i skolan idag?  nej




ANNAT
Hur mår du just nu? -  bra



Har du mer än 2 kallingar/trosor? - ja



Har du piercat dig? - ja




TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - pappa



Vem ringde du senast? - kommer inte ihåg



Vem sms:a till dig senast? - nasim


Vem sms:a du till senast? - nasim

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - ja



Vad är klockan nu just nu? - 16.31


Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - nyss



Hur länge sen var det du träffa din farsa? - ? nyss




SPORT




Går du på någon sport? -jag gick på tennis



I så fall, vilken/vilka? - tennis



Trivs du med den sporten? - nej de va df jag slutade



Tycker du att den sporten är rolig? - nej


Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -NEJ

ÖVRIGT



Gillar du punk? - nope



Har du sminkat dig idag? - ja



Isåfall, vad för smink? - maskara, rouge



Vad har du på dig för kallingar just nu? - ?



Hur ser dem ut? - vita




MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej



I så fall, vilken låt för tillfället? - inget



Vad gillar du för musik? - ´blandat men jag gillatr bla : death cab, katie melua, Debussy, A Fine Fremzy, Queen, Rihanna mfl




KLÄDER
Har du fler än 4 tröjor?  ja



Har du fler än 3 jeans? - ja



Har du fler än 1par strumpor?  ja





KÄRLEK

Är du kär just nu?- deru



Har du kysst någon idag? - nej



Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej



Har du ett förhållande? - nej 



När går gränsen vid otrohet? -  hångel och taffs 



Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej



Är du romantisk? - när jag vill vara det



Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej



Är du svårflörtad? - beror på...ja antar jag i de flesta fallen



Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - nej



Vad hette din första flickvän/pojkvän? - har alrig haft nån



Hur länge höll det? -



Har du lekt med någons känslor? - tror inte det 

Hur länge var ditt kortaste? - nada minuter



Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande ...fast det beror på

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej fast jag har blivit tillfrågad :O



Är du en bra pojk/flickvän? - venne



Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? -nej



När fick du din första kyss? - aldrig kysst någon


Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  mamma : 16 , pappa : 19

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej



Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig



Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - ingedera



Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - beror på




Detta var ett test jag kopierade av Agnes ... iaf så vill jag säga GLAD MIDSOMMAR och ha det trevligt idag =)
Som ni ser på testet så har jag i brist på lust och förhållanden kanske inte svarat så jättetydligt men jag är lessen så äre bara ...

                                        Hej då hare bra / yasmin


Kommentarer
Postat av: Låda/Björn

hej!

varför börjar du inte på nån ny sport? om du hatar tennis så kan du testa annat.

2009-06-22 @ 22:06:25
Postat av: yasmin

jag ska faktiskt börja på volleyboll ;)

2009-06-23 @ 17:30:35
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/
Postat av: Emelin

"min syrra när hon apar sig" -.-<3

2010-06-16 @ 20:12:17
URL: http://meaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0