JUNI

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men mitt tangent bord  som är trådlöst - vägrade fungera. Orkar inte förklara vf men nu gör den det iaf ;) E av min käratse sötaste vänner fyller år idag : GRATTIS ÄLSKADE TILDE! <3<3 Hoppas att din födelsedag blir fantastisk :D
Igår var jag med Jennifer. Skulle vart på promenad tsm med både min hund och hennes men de kom inte överens så vi gick först hem till henne med hennes hund ( Moses ) sen gick vi tbx till mej, ut me min vovve och sen hem till mej igen för att se på film : The Phantom Of The Opera.  Riktigt mys. <3
Idag har jag bara vart lite allmänt nere pga förskylning tror jag ? Har iaf nyst oc haft lite huvudvärk då och då : kinda ruined min dag ...  Håller på att läsa Breaking Dawn för typ miljonte gången .  Can´t get enough!!  De är så bra. Fattar dock inte de svenska namnen. Ettan heter ju Twilight på Engelska, men på svenska är det ´Om jag kunde drömma´, jag kan bara tänka wot? kan dem engelska elr?? Tvåan heter ju New Moon men på svenska är det plötsligt ´När jag hör din röst´ ... Trean heter Eclipse men på svenska heter den ´ljudet av ditt hjärta´ och fyran har man döpt till ´Så länge  vi båda andas´, men den heter ju Breaking Dawn for crying out loud! ohhhh....jag vet jag vet vad ni tkr nu... "överreaktion".  Hah. Kanske ?
Men det spelar ju roll. Hur svårt kan de va att döpa nåt till vad det borde heta?
Förutom att klaga på hur idiotiska förläggarna är till dessa böcker tänker jag faktiskt skriva om vad jag ser fram emot mest denna månad :D:D:D

1.   Ta det lugnt.

2. Nästa vecka kmr min syssling (sogol<3) och min gammelfarfar och gammelfarmor från Iran. Strax efter dem kmr många fler släktingar bla min faster m. barn ;)

3.   Läsaaaa ifreeeeeedddd....utan nån som stör !

4.   Umgås med kompisar ( de om inte har planer på att resa bort ofc).

5. Njuuuuuta av sommarn´.



Ja de där var de fem mest viktiga punkterna i min mentala Juni-lista ;) Förutom det tänker jag kanske blanda mej i lite Ung Vänster aktiviteter (jag är medlem  : Go Vänstern!) och försöka blanda mej i att stoppa djurförsök och lidnande (fick inspiration av Pelle/J xD)  och tänka ut nåt bra sätt att stoppa hungersvälten och kvinnomisshandel och allt annat skit som händeer i världen. I know. Som om att jag kmr klara detta på en sommar. Men ... hur gick det där ordskråket med nåt om att försöka hälften vunnet? Aja om man försöker kan man alltid åstadkomma nåt ... kanske. Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Ni kan ju oxå försöka! Det handlar om vår gemensama jord! Vår planet! Ska vi bara förstöra den?! Det är inte rätt! 


  Min söta lilla Quattro :) Loooove u gullis <3<3<3 han bestämde sig för ett leka "lejonkungen" XD

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Inte du ocksååååå!! Jag heter jennifer! men J! inte pelle, dom kallar mig bara så för att dom vet att det irriterar mig. Taskigt asså.

2009-06-23 @ 17:25:45
URL: http://strangerthingshavehappend.blogg.se/
Postat av: yasmin

haha okej. Ville bara inte ge u din "sanna identitet! haha XD

2009-06-23 @ 17:31:20
URL: http://yasminlikeaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0