GODIS

Altså jag kom på nyss att jag rä grymt sockerberoende. Intre så att jag helaaaa tiden äter godis emn ibland bara måste jag få i mig socker XD
Idag var det bild på morronen vilket är jätteskönt för vi bara sitter och pratar (kompisarna altså) och målar....även om man koncventerar sej då men det är ändå ganska mysigt. Vi fick ett extra pass bild på eftermiddan för svenska läraren var sjuk. Hellre bild än svenska kan jag säga och jag älskar ändå att skriva men jag gillar INTE läraren. Altså det ändå hoon kmr med till mej är "du måste reflektera mer" men jag gör ju redan det! Jobbig man kan va! Aja....sen så var det spanska där vi håller på att göra en modern Romeo och Julia (Julieta på spanska) på¨spanska. Jag och en kkompis är ansvariga för rekvisitan så vi behöver inte stå och överdriva inför hela klassen iaf :) Sen var det gympa (trååkigt) och sen hemmåt. Nu sitter jag här och kökar lite godis och försöker tänka att jag redan ätit två frukter dag iaf vilket är ganska bra. Det är en ursäkt som funkar för mej XD 


                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0