ÈRIKA

Idag gjorde jag inte mkt på förmiddan. Satt mest vid datan, kollade på tv (MTV Movite awards, Twilight vann jättemånga grejer...bästa film, bästa kyss, Kirsten Stewart vann bästa kvinnliga roll :D) , läste Twilight Om jag kunde drömma för femtioelfte gången och spelade piano. Låter som mer än det är , tro mej.
men på eftermiddan var det Èrikas fördelsedagsfest som jag var bjuden på så då var det dit vid halvfyra tiden. Det var jättekul, det var många ur hennes släkt där oxå så det vart ju ännu roligare med både vuxna och ungdomar. Förutom mej var bl.a. Linda, Pontus, Linus, Gustav, Sandro, Angelo, Nadja, Natalie , Kajsa, ja....och säkert flera som jag har glömt bort att nämna. Just ja Sunne oxå! Nadja, Natalie och Kajsa var helt nya människor för mej (förutom dem i Èrikas släkt)  men de var jättesjyssta :) I alla fall dansade vi limbo, sjöng nån rysk fördelsedagslåt som man skulle gå i ring och typ kittla den som stod i mitten. Jag slapp XD Men det var kul. Èrika är nämligen halvrysk halv Colombisk. Vi åt god mat, tårta och en massa annat onyttigt som var gott! :D:D:D Men sen var jag tvungen att åka för vi ska ha "filmmkväll" med en film som jag tkr är tråkig. Eller den var bra men efter att ha sett den typ 100  gånger tröttnar man ju. Hade hellre velat vara kvar :(
Aja...finns inte mkt att göra. Ne nu ska jag faktiskt läsa lite till i Om jag kunde drömma :D:D:D:D:D:D:D Ha det bra och GRATTIS än en gång snällaste, mysigaste, roligaste, sötaste Èrika!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

P.S. PÅ Måndag är det Balder vs. Katarina Kampen. HEJA BALDER! VI HAR KLÅTT KATTE FÖRR OCH VI SKA GÖRA DET IGEN! HEJA, HEJA, HEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     Förresten är vår skolas färger blå och vit!


                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0