WOHOOO!

Yey! Jag har på helt egen hand, lyckats ändra : bakgrundsfärg och färg på andra grejer, textstorlek och färg och fixat en HEADER! Hahhaaaa. jag vet vad ni tänker nu : hellooooo, hur svårt ska det va att fixa en header??
Men vet ni va? Det är faktiskt svårare än man tror! Särskilt när man inte är bra på datorer, datan är seg och inte hade en aning om hur man skulle göra utan fick pröva sig fram. Så de så.
Nu är jag iaf glad att jag lyckats fixa lite grejer. Jag ska byta header sen, den jag har nu är väl mer än sorts test om det funkar. Jag hittade bilden på google (big suprise) så den ska ju ofc bytas! :D Nu är jag på superbra humör och har precis ätit melon. yummmmm......

Skriver kanske senare.

                               Bye / yasmin




Klicka på bilden för att se. Den är finare än man tror! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0