Vet ni vad...

...jag just kom på? Till er som inte är tankeläsare ska jag tala om det. Jag kom på nåt som säkert många undrar över och som jag faktiskt sökt på nätet för att få reda på. Varifrån kmr alla mygg?????? Altså, jag vet ju att de föds och sånt, men från början. jajajaaa....samma väg om människan. Men det jag menar är att om man jämför med förra sommaren var det ju inte så här mkt mygg! Det var ju myyyyycket färre och nu blir man ju förföljd av värsta molnet av mygg så fort man sätter foten i en skog! Ughhh...jag hatar mygg av hela mitt hjärta. Nu till lite roligare saker. Till exempel är jag äntligen klar med min blogg! yey! Jag ska bara se till att när man öppnar bloggen ska det bli somnågon slags cirkel, fyrkant, upplösning elr vad det nu än blir. Jag ska ta så att det blir slumpmässigt varje gång ;) Lite mer anledning att gå in på min blogg elr hur?
 Hare så bra / yasmin

Förresten : skulle det vara snyggt att ha en speciell signatur efter varje inlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0