Varför är hela jävla världen full av den mest onödiga och äckliga varelsen som jag någonsin stött på?

Hejsan svejsan!
Haha...det måste verkligen ta priset som världens (okej sveriges) töntigaste hälsning. "Hejsan, svejsan". Vad tänker jag på? Ärligt talat vet jag inte. Mina tankar bara snurrar runt,runt,runt som en irriterande fluga i huvudet och låter mig inte koncentrera mig på en tanke. För ( precis som en fluga ) så fort jag kommer tillräckligt nära en tanke så flyger den iväg på eget bevåg. Detta beror på att jag antagligen 1. Håller på att bli galen.     2. Är extremt uttråckad.     3. Lite allmänt nere pga av dåligt väder.      4. Är helt enkelt dålig på att koncentrera mig.

Alla fyra alternativ funkar, så take your pick. 
De senaste dagarna har jag mest vart i solen. Fått lite mer färg, badat, shoppat. Faktiskt så var jag på bio i förrigår. Jag såg "I love you, man". Den var jätterolig och rekommenderas! ;) Och för alla ni som inte visste det : HARRY POTTER OCH HALVBLODPRINSEN HAR PREMIÄR 15 JULI!!!!! Den är ett måste för mig och jag ska se den!! kanske inte på premiären utan nåra dar senare, men den ska jag se iaf :D:D:D
Vet ni vad jag just kom på? nej såklart ni inte vet, men det ska jag tala om :
att jag är otroligt avis på alla som är skitduktiga på datorer och kan göra sina bloggar skitsnygga och göra värsta satsiga headern och allt. Som tillexempel Maria. Gud vad jag behöver din hjälp! Och förutom det är jag i desperat behov att höra Ryans röst. Älskar dej föralltid hur långt ifrån det än är mellan oss. Grattis åter igen i efterskott på fördelsedagen! Du betyder allt för mej och idag tänker jag ringa dej ;)
Det ska jag faktiskt det har jag precis (och spontant) bestämt mej för!

                       Puss och bye , måste bota min desperation / yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0