SORRY ... IGEN

Hejsan. Sry för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tid att skriva ; ) Igår promenerade jag, syrran och sogol till stan. Jag köpte en ny tröja/kofta som var jättesnygg och lite snoddar. Jag kanske lägger upp bilder senare ... Sen så  åt vi på Max och efter det åkte vi hem med buss. När vi kom hem slappade vi bara och chattade med Ryan. Han hade webbcam och det hade vo med så vi ade videosamtal. Gud vad skönt det var att hörs hans röst och se honom <3
Men nu längtar jag nästan ännu mer efter honom. Jag skulle kunna gör vad som helst för att få hit honom. Vad som helst! Utom att mörda någon förstås... XD
Dagen innan det så tittade vi på TROJA. Den var skiiiiiiitbra och jag kär näst intill är i eftertextlåten.  



Lyssna och njut! Sjukt bra låt. Videon är också jättefin. Ni får texten på köpet XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0